W związku z szybkim rozwojem nowoczesnych technologii i mediów społecznościowych, tradycyjne media papierowe stopniowo podupadały i były śpiewane od kilku lat.
Wiele osób uważa, że wydajniejsze i szybsze nowe media zastąpią książki, ale ostatnio pojawiły się różne marki modowe. Zamiast tego wydał własny niezależny magazyn.
Luksusowa marka Bottega Veneta zamknęła nawet wszystkie konta w mediach społecznościowych i uruchomiła e-czasopisma „Issue”.
LOEWE, IKEA, GUCCI, BURBERRY i inne marki również uruchomiły własne magazyny.
W dzisiejszym rozwoju technologicznym decyzja o uruchomieniu magazynu polega na przekazaniu koncepcji lifestylowej i estetycznej. Czasopisma mogą przekazywać kulturę historyczną, dążenia duchowe i odpowiedzialność społeczną marki, a także głębiej przekazywać estetykę artystyczną i poprawiać wizerunek.
01 KRAJOBRAZY MARZEŃ czasopisma
„DREAMSCAPES” to limitowana edycja magazynu wydana przez BURBERRY, stworzona we współpracy z artystami i fotografami z całego świata.
Magazyn gromadzi prace uczniów o ich marzeniach i wzywa społeczeństwo do zwracania uwagi na kreatywność dzieci. Wszelkiego rodzaju prace ukazują heroiczne marzenia dzieci, a barwna kolorystyka i uporządkowana kompozycja w chaosie prezentują sztukę naturalnego rzeźbienia.
W magazynie odbywają się również różne wydarzenia mające na celu pobudzanie kreatywności uczniów, zachęcanie ich do przekraczania granic i poszerzania horyzontów.
02 DZWONKOWY ZIN e-czasopisma
„CHIME ZINE” został wydany przez GUCCI w 2019 roku, a magazyn podąża za spójnymi, jasnymi kolorami GUCCI. To głos pokrzywdzonych i zepchniętych na margines, opowiadający się za równością i miłością.
Magazyn zawiera niezliczoną ilość tematów, prawa kobiet, społeczność LGBT, prawa do aborcji itp., a także zawiera prace wielu pokrewnych artystek.
Kolory o wysokim nasyceniu tworzą silny efekt wizualny, a przyciągające wzrok tytuły tekstowe są intuicyjne i atrakcyjne.
„CHIME ZINE” opowiada się za różnorodnością, wzywa wszystkich do wyrażania siebie i promuje tworzenie bardziej inkluzywnego świata.
03 PAPIER NA TRĄDZIK
„ACNE PAPER” powstał w 2005 roku i jest w całości planowany przez markę ACNE STUDIOS, która wypuściła kilkanaście numerów.
Łączy dzieła legendarnych artystów z dziedziny mody, sztuki, literatury i innych dziedzin w jedną książkę, która jest uważana za punkt odniesienia w branży.
Magazyn rozmawia z ludźmi z różnych zawodów w różnych krajach na całym świecie, badając szerokość i głębię kultury. W książce możesz odkryć poglądy największych talentów z różnych branż na ponadczasowe tematy, takie jak sztuka, duchowość, równość, miłość i inne. Poczuj, jak myślą legendy z różnych epok.
Czasopisma te wykorzystują formy sztuki, takie jak obrazy i słowa, aby wyrazić siebie z mocą, przemawiać na czas, a jednocześnie pokazują znakomitą produkcję i przewodzą trendom.